15 augustus 2014

Bloemen Stempelen met Verf op T-shirt


Hoi lieve ZELFMAKERS!

Zoals beloofd, het vervolg van het "Reality starts with a Dream" T-shirt. In de vorige video liet ik je al zien hoe ik de foto mbv de Transfermarker heb aangebracht.
In deze video laat ik je zien hoe ik de bloemen op het shirt heb gestempeld.

(Het is best een lange video, maar scroll gerust door als je het te lang vindt duren.)



Speciaal voor mijn nieuwsbrieflezers...
zijn de download voor de ZELFMAAK stempels en een video met extra tips.
Je vindt ze op de downloadpagina




Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          

Om de stempel te maken gebruikte ik 'knutselfoam' of 'craftfoam'. Je kunt het in veel hobbywinkels kopen, maar nog makkelijker: online bij Foam Atelier.





Dit was tevens het laatste project van het online ZELFMAAK feestje.
(aaahh... jammer....)
Meer lukt nu even niet, ik ga nu vakantie vieren met mijn gezinnetje :-)
(jaah! leuk!!)
Maar jullie hebben veelvuldig gevraagd om je te laten zien hoe je met de hand kunt schrijven. En daar begin ik graag mee in September! Houd je nieuwsbrief in de gaten.


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,





BewarenBewaren

1 opmerking:

Julia ~Creativenails4fun~ zei

wauw wat ben jij creatief zeg! ik ben heel erg onder de indruk van dit project en ik vind het dan ook fantastisch om te zien dat het resultaat zo goed gelukt is!

Groetjes,
julia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...