13 mei 2014

Nieuw kapsel + Kiekjes +Trekking Hoera kaart!

Hoi lieve allemaal!

Schoolvakanties zijn leuk! Lekker uitslapen met t kleine mannetje en meer ruimte voor wat niet perse moet. Het nadeel van de schoolvakanties is dat het mijn hele ritme in de war stuurt. Thuis werk verzetten is dan wel een uitdaging. Er komen dan ook geen blogberichten uit mijn vingers en…. Ik ben helemaal VERGETEN de trekking van mijn GEHEIME give away te doen! SORRY!!!

Geheim…?!

Ja! althans… een beetje! hihi
Kijk maar onderin dit bericht: http://karinjoan.blogspot.nl/2014/04/hoera-silhouette-zelfmaak-regenboog.html
Er waren 4 dames die het door hadden :-)

Bedankt voor t meedoen dames en nog meer: superleuk dat jullie mijn gebabbel doorlezen tot het einde toe! hihi. Zo gezellig!
Ik liet de trekking over aan de random number generator en het resultaat was…

Dus de winnares is Marja Kenter!!
Gefeliciteerd, Marja!
Stuur jij mij jouw postadres per mail, dan krijg jij de kaart!
KarinJoan@gmail.com

Het snijbestand van de Hoera kaart staat ook op mijn Freebiespagina!

Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         


Andere kaartjes
Ik maak tussendoor ook wel eens een kaartje dat ik niet publiceer. Misschien toch leuk om te zien.
Mandy en Jefta zijn 2 lieve vrienden die trouwden op 25 april. Ik schreef met een penseel en inkt deze tekst en maakte er een snijbestand van. Dit liet ik de Silhouette snijplotter snijden uit zwart stevig papier en ik plakte de letters plat op een vierkante kaart. Heel eenvoudig, grafisch en trendy! Een handgetrokken lijntje rondom maakte het af.
Voor een lieve vriendin deed ik in een kaart een geldcadeau. Deze verpakte ik in een klein stukje gekleurd papier. Hier tekende ik lijntjes op in een kruis. Met dezelfde pen tekende ik een strik en een taartplateau. Nu lijkt het net een cadeautje op een plateau! Eenvoudig en leuk :-) Probeer het eens!


Ander kapsel
Ik heb het een tijdje terug al even genoemd in mijn nieuwsbrief: ik ben op zoek naar een ander kapsel! Mijn Pinterest bord Naturalista is voor mij de inspiratie: http://www.pinterest.com/karinjoan/naturalista/
Dit zijn wat selfies van de afgelopen tijd.

Muzikaal
Dat kleine mannetje van ons ontpopt zich steeds meer als een kleine muzikant. Superleuk!! Hij zit al een tijdje op drumles en dat vordert flink. (klik op de foto om te vergroten)
Tja… papa speelt piano en gitaar, mama zingt en mijn vader was muzikant in hart en nieren, dus… Jeremy heeft aardig wat muzikale genen in zijn lijfje en dat blijkt! Hij speelde met papa op zijn drumstel op het feest van mijn moeder. Ze werd 65 (trots op haar!). Hij speelde trompet op Koningsdag (met z'n coole hoed en bril :-) En samen met Matty (het mannetje van Claire, ook zo muzikaal!) speelde hij een duet op de ukelele. Ik zal je de videos besparen (gniffel) maar hij is goed op weg!
Heel trots en dol op mijn knuffelkindje!!
Gek op mijn lief! Hij is een geweldige papa en een superlieve man! Zo dankbaar voor hem!

Tuinfeestje!

Maar dan wel een hele speciale! Thuis bij Claire. Ik zal er ook zijn! Kom je even langs? Zaterdag 31 mei vanaf 10:30 tot 20:00. Gratis toegang! Kromhout 24 in Dordrecht!


Wat vind jij?
Ik blog voornamelijk ZELFMAAKprojecten, zoals je weet. Maar wat vind je van zulke persoonlijke dingetjes zo tussendoor? Of kan ik die misschien beter op een aparte pagina plaatsen? Feedback is zeer welkom!

Supergeweldige week toegewenst!!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

6 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Lieve Karin Joan, wat een super leuk kapsel, `k vond het eerst maar niks, maar nu ik het zo zie staat het echt heel goed bij je, ik zeg; `niks meer aan doen`. Hihi!! Juist leuk zoiets op je blog. Maybe kom ik ook even langs, voor mij is het wel ver, dus moet nog even kijken. Succes hoor met de voorbereidingen.

Lieve-Groetjes, Verie

A fresh start of me zei

Oh je kapsel staat je super leuk,lekker fris..
Dit blog artikel vond ik erg egzellig en leuk om te lezen..
Wat een super apparaat is die Sillouette..maar hier helaas geen geld voor..
Groetjes Chris

Julia ~Creativenails4fun~ zei

Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt! :)

Xx julia

Unknown zei

Je kapsel staat je erg leuk. En je blog wordt steeds gezelliger met al de persoonlijke dingetjes die je er bij schrijft. Het gaat een beetje op een klein tijdschrift lijken :-). Heel gezellig.

Daphne zei

Nou ja zeg, hoe leuk is dit????!!
Hi hi, ik heb laatst jou MOOIE canvas gewonnen en wat denk je? Marja Kenter is mijn moeder en die wint nu gewoon even de "geheime" kaart. Leuk hoor!!
Gefeliciteerd mam enne Karin.....ik heb het idd niet door gehad, stiekemerd!
Lieve groet, Daphne

Aartje zei

Hallo Karin Joan, je ziet er geweldig uit met dit pittige kapsel.
En leuk zo'n muzikale familie. Hier in huis is weinig muzikaal talent.
Ik vind je blogberichtjes altijd heel leuk om t lezen, dus zeker mee door gaan.
Groeten, Aartje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...